PROČ NIKDY NEBUDEME ŠŤASTNÍ ?

20.5.15

Nikdo není v životě stoprocentně šťastný, protože i přesto že má všechno, co potřebuje, je tu vždy nějaké ale.
Jsem šťastná, ale kdybych měla o něco víc přátel, byla bych o dost šťastnější.
Jsem šťastná, ale s  rodinným domem s velkou zahradou by to bylo o něčem jiném.

Dosaďte si do toho cokoliv, ale rozhodně mi musíte dát za pravdu. Není to v životě přesně tak ?
Přestali jsme si úžívat současnost a vážit si věcí, které máme. Místo se uskromňujeme, abychom se měli v budoucnosti líp a věci které máme jsou pro nás samozřejmostí a  netajíme se tím, že toužíme po jiných. Představujeme si, že až jednou ty věci získáme, změní se nám život. Myslíme si, že tyhle vymoženosti jsou náš klíč ke štěstí, ale věřte mi, přesně takhle to není.
Hned jakmile tu věc dostanete, začnete chtít zase jinou a tak to půjde dokola - je to nekonečný koloběh.



Možná se síla štěstí v něčem jiném - možná se člověk musí do svého života zamilovat, jenže zamilovat se do něj jako do takového, jaký právě teď je. Nejprve bychom si měli vážit věcí, které máme a být za ně vděční a až pak bychom měli začít usilovat o jiné.
Neříkám,že je špatné chtít od života něco víc a toužit po věcech, které se nám líbí - jen říkám,že bychom neměli spoléhat, že to náš život obrátí vzhůru nohama.
Rozhodně není problém ve vašem bytě nebo ve vašem starém autě - ale ve Vás. Asi nejdůležitější je si uvědomit, že jsou lidi, co nemají kde žít, co jíst, jsou nemocní . Přiznávám, že jsem se setkala už s hodně lidmi co se k tomu stavili, něco jako :" A co je mi po nich, je to smutný, ale s tím nic nenadělám."
Jenže on po Vás nikdo nechce, abyste s tím něco dělali - ale bylo by potřeba abyste si uvědomili, že mezitím co vy řešíte, že nemáte tu růžovou blůzičku co má vaše spolužačka, že jsou tu i lidi, co bojují o život, lidi co přišli o všechno a zase se snaží postavit na nohy.
Zní to tedy asi šíleně, ale prvně musíte ve svém životě najít pozitiva - a nejlépe i na těch špatných věcech a začít žit dnes a ne až od zítra,Nového roku, až dostanete po čem toužíte - prostě TEĎ !
Pokud si myslíte, že tu píšu o něčem, čemu vůbec nerozumím a nevidím Vám do života , tak máte poloviční pravdu - nevím, co prožíváte, ale každý z nás někdy prožil něco špatného - jak vy, tak já.
A pokud mám být upřímná, jsem ráda,že jsem prožila to, co jsem prožila, protože díky tomu jsem se stala tím, kým jsem nyní.

 MiniVzkazík :
Jak jste si všimli, dlouho jsem byla na blogu neaktivní - původně jsem chtěla nenápadně vyšumět a už se k blogování nevrátit - ale jednoduše to nejde. Je to něco, co mě neskutečně baví a proto se zase tady a už se mě prostě nezbavíte !








You Might Also Like

2 comments

  1. Nemohu jinak, než s tebou souhlasit. Ačkoliv uznávám, že zmíněné věty nahoře si leckdy říkám sama - ale upřímně, kdo ne?
    A se závěrem rovněž souhlasím, v životě se i stalo hodně špatných věcí, udělala jsem spoustu chyb, za které se nemám ráda, ale na druhou stranu si říkám, že se to třeba prostě mělo stát. Dovedlo mě to sem a tady mi dochází, že život vlastně není zas tak špatný a snažím si vážit všeho, čeho se dá... :)

    Jinak doufám, že z blogování jen tak nevyšumíš, tvoje články jsou skvělé. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Dovoluji si souhlasit! Krásný článek :)

    OdpovědětVymazat

Instagram