LOVE POST

14.7.15

Je něco okolo půl deváté večer a asi za dvě hoďky mě čeká kardio a do té doby toho nemám moc na práci a tak jsem se rozhodla zase něco sepsat. Nejsem si jistá proč, nicméně mám velkou chuť psát o lásce – možná to je tím, že momentálně čtu knihu, kde láska opravdu hory přenáší.
A proto mě tak napadlo – „Existuje tento druh lásky jen v knihách a filmech nebo opravdu je i mimo onen svět fantazie ?“ Pokud ano, jak poznáme rozdíl mezi láskou a tou pravou láskou ?


Možná si říkáte něco ve smyslu – a co na tom záleží ? Láska jako láska. Ale tohle si já bohužel nemyslím. Víte,když se podíváte na lásku dnešních „týnejdžrů“ a to jak se olizují na každým roku, píšou si statusy o tom jak je druhá polovička jejich všechno a přitom je tomu vztahu do dvou týdnů konec.. Možná se asi nejedná o opravdovou lásku, ale touhu být co nejdřív dospělým a proto bych možná měla uvést jako příklad lásku u některých dospělých ( ta má ve světě větší váhu ne? ), kdy se ze začátku jedná o velkou lásku a po několika letech následuje rozvod a nebo typický vztah, kdy muž utíká před svou „starou“ do hospody – jednoduše řečeno z lásky to přeskočí do spíše vztahu udržovaného ze zvyku.
Abych tedy upřesnila mojí původní otázku“ existuje ta pravá láska, která trvá celý život – od dob, kdy jste člověka potkali až po dobu, kdy umřete po svém boku?
Já osobně doufám,že ano – jaký jiný smysl by život měl mít ? Ano – kariéra,různé zážitky atd. Ale není tohle všechno pomíjivé štěstí ? Není přeci jen ta láska nejdůležitější ? Podle mého názoru, když je láska – všechny tyhle ostatní věci se zdají o moc hezčí – svět je barevnější a to i ve špatných, pochmurných dnech – protože ať se stane cokoliv, vy víte, že po tom všem můžete skončit do náruče milovaného člověka u kterého vždy najdete podporu, útěchu, pochopení – prostě cokoliv,co zrovna potřebujete.
Věřit na tu velkou lásku je bohužel ale problém, dneska je na denním pořádku podléhat pokušením života a to bez výčitek svědomí – lidi se podvádějí jako by se nechumelilo, lžou si a čas od času si hrají na něco co nejsou – a pustit někoho k tělu chce odvahu.
Ale zase na druhou stranu – důkazy, že něco takového je možné, existují a není jich rozhodně málo.
Má babička mi vždy vypráví spousty příběhů, ale u jednoho se vždy pozastavím a asi i trošku cítím závist. Jedná se o příběh mé prababičky a pradědečka – babiččiných rodičů, pokud se zamyslím, vlastně ani nejde tak o žádný příběh jako spíš o útržky z vyprávění, kdy babička úsměvem na rtech a jiskrou v očích povídá jak se její tatínek na svou ženu díval, jak si ji vážil a ona ho naoplátku milovala tak, jako nikdy nikdo nikoho nemiloval – nedává nám právě tohle všem naději ?
Víte, je mi sice jen sedmnáct a jsem už přes rok a půl s jedním klukem, pro kterého bych byla schopná i dýchat a rozhodně si nedovedu představit, že bych někdy mohla líbat jiné rty a nebo hladit jinou tvář – možná, že už z toho důvodu doufám,že něco jako osudová láska existuje a pokud tohle není ona, pak si nedokážu představit jak bych tu onu velkou lásku unesla, protože už i tahle se mnou hodně cloumá.
Možná většina z vás má těď úsměv na rtech a myslíte na to jak naivní umím být a jste toho názoru, že většinou se všichni jednou rozejdou, protože nic není navždy. A co já na to ? Navždy se skládá z mnoha teď a proto teď budu žít jak nejlíp umím a budu pro tuhle lásku bojovat, dokud budou na obloze hvězdy.
Víte jak si říká životu bez víry a naděje ? - Život bez víry naděje, nejspíš to asi nemá svůj název
 (vtipný Nikol, přesně to se teď hodí ), ale ať je to jak chce, nezáleží na tom, protože já ho žít nehodlám a proto se mě to netýká.

Pojďme doufat,že na každého v životě někde čeká člověk, jehož srdce s tím vaším do sebe zapadnou jako dva kousky puzzle a Váš život získá jiný směr nebo konkrétněji - opravdový, hlubší smysl.


You Might Also Like

4 comments

  1. Skvelý článok - so všetkým súhlasím ^^

    www.hellomynameisev.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. :O Pandičko, to je BOŽÍ!
    Ale nevím, jestli na to mám už věřit... S Jirkou bych v říjnu "slavila" čtyřleté výročí.... ale. :)

    OdpovědětVymazat
  3. hezky jsi to sepsala, já jeden pár znám který se zná od dětství a jsou spolu opravdu dlouho :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat

Instagram