Scream Queens

26.9.15

Po dlouhé době se zase hlásím o slovo - momentálně  tedy hodně šokovaná.
Jakožto nefalšovaná "teenka" mám na facebooku lajklou stránku o celebritách a z nudy ( ano i přesto,že všude tvrdím,že nemám čas, se stíhám nudit) si zde projíždím fotky ( další poznámka: nechápu proč - protože mě fakt nezajímá, kdo, kde, kdy jedl a nebo s kým teď chodí, či co měl na sobě a jak si to vlastně mohl dovolit.) +bonus, komentáře tamních tupých blbců vždycky pobaví,ale to už se tohoto článku netýká. To,co jsem chtěla původně říct je,že po pár kliknutích jsem se dostala k fotce mrtvé Ariany (podle tváře jsem ji nepoznala,ale účes ji prozradil)  a v pozadí Emmu Roberts, která nepůsobila zrovna,že by oné ztráty litovala - což mohlo znamenat jen dvě věci, buďto se Emma ujala vedení facebookové stránky We hate Ariana Grande a začala jako adminka konat a né jen mlet pantem (tyhle odvážný fb stránky lovísSsQuju), či a to je dost nepravděpodobné - začal nějaký nový seriál a já se to jako vždy dozvím až po nějaké době a to až se strašně řešit úmrtí oblíbené celebrity.
(snad to to alespoň z poloviny tak vtipný,jak to znělo v mý hlavě)
No,tak tedy abych to už neprodlužovala,odhalím Vám původ obrázku - (nečekaně) se opravdu jednalo o nový seriál a nečekaně za druhé (což už je fakt nečekané), neobjevila jsem ho až tak pozdě, to Ariana umřela až moc brzy.

A teď už konečně něco k seriálu:
Jmenuje se Screem Queens. ( podle toho název článku - zas nečekaně) Podle toho, co jsem se všechno dočetla na internetu, je to vcelku trhák a sledovanost byla prý až "překvapivá" - což mě až tak nepřekvapilo, protože ho narvali celebritama jako je Nick Jonas, Ariana Grande, Emma Roberts, Lea Michele a desítkama dalších ?
Což byl hned hlavní důvod,proč jsem se nějak nehrnula to zhlédnout - všichni to známe, režiséři dají do seriálu/filmu, co nejvíce celebrit většinou z toho důvodu, že celej děj je naprosto nezáživnej a  lidi musí něco přilákat. 
Nakonec ale i přes můj názor, jsem se rozhodla,že tomu dám šanci a kouknu se alespoň na kousíček a hádejte co - NEMÝLILA JSEM SE ( další "nečekaná" informace) - je to taková blbost ! 
Ani byste nevěřili,co jsem do těch 50 minut stihla vidět ! 
Viděla jsem holku, která porodila dítě ve vaně, počas párty, přitom ani netušila,že je těhotná a pak umřela.
Dále jsem také viděla uklízečku, jak drhne kachličky kartáčkem pro bárbíny- a tutéž uklízečku s hlavou ve vařícím se oleji. Dokonce ani  nechyběl latexovej obleček,ve kterým se promenádoval sám ďábel,který ubodal Arianu. Bohudík Ariana stihla počas snahy zachránit svůj život, napsat prosebný tweet o pomoc,bohužel byl k ničemu,ale alespoň umřela s pocitem,že ho odeslala a to se v dnešním světě počítá ne? Navíc to byla snad opravdu nejvíc napínavá situace z celého dílu ( jako vlastník twitteru jsem chápala vážnost celé situace, smaozřejmě ) a též  nechyběla i polohluchá fanynka Taylor Swift (čímž se všechno vysvětluje #PokusOVtip ), který přejeli sekačku hlavou.. ( moment ?) Jinak - který přejeli hlavu sekačkou. 
No a co ještě dál dodat - pokud jste to dočetli s otevřenou pusou až sem a řekli jste si, že je to kravina století,na kterou se nepodíváte - tak jste právě udělali jedno z nejblbějších rozhodnutí v životě. Je to kravina století,ale podívat se musíte ! Všechno, co jsem vypsala,byly sice zápory,ale zároveň vlastně i klady. Tenhle seriál je opravdu fakt blbost,ale má to svoje kouzlo - dokáže Vás prostě rozesmát i v situacích, kdy byste se smát neměli a já přes tyhle zvrácenosti jsem. 
Pokud Vás nový seriál zaujal, tak tu máte i odkaz s českými titulky a doufám,že se Vám zalíbí jako mně. 



You Might Also Like

12 comments

  1. Dneska jsem viděla první dva díly a je to prostě blbost. Ale koukat budu dál, jsem zvědavá, co s tím vymyslej :D

    Simply Janet
    Ráda bych tě pozvala na svou giveaway :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jelikož od Murphyho miluju American Horror Story, jsem zvědavá i na tenhle seriál - ještě jsem oba díly nezhlédla, ale se ségrou se chystáme.. Někde jsem četla, že je to taková blbost, až je to dobrý, tak nevím :D Ale určitě si chci udělat vlastní názor :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To že je to "taková blbost, až je to dobrý" si úplne vystihla :D <3

      Vymazat
  3. No uvidíme. Moc mě to teda neláká :D

    http://gabux-creativity.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Prvé časti som si pozrela iba vďaka tomu že tam hrajú moje dve obľúbené osobnosti a to je Ariana a Emma, ale moc ma to nezaujalo tak uvidím ako to bude pokračovať :D
    http://christinamajcikovaa.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Nemám ráda Arianu Grande takže jsem si říkala " na to fakt koukat nebudu". Ale jak jsem si přečetla o čem to je (jakože to nejspíš nemá ani děj) tak se na to musím kouknout! :D :)
    http://whimsiccal.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Videla som prví diel a je to riadna blbosť. :D Ale nasmiala som sa pritom. :D Takže v tom idem pokračovať. :D

    http://style-makeup-tips.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. Ten seriál je také blbosť až ma to baví tak neuveriteľne moc :D a už len po 2-och ep. som na tom závislá :D Akurát ma sklamalo, že v prvej časti sa neudialo nič, čo by som už nevedela z traileru :D Nevadí :D Čakal som na to od marca a konečne som sa dočkala :D

    booklovers-world.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Všem Vám moc děkuju za komentáře <3 !!

    OdpovědětVymazat
  9. Nikoletka moja milovaná.. keď som uvidela, že si napísala nový článok a to zrovna o screem queens tak sa mi rozbúchalo srdiečko, počas čítania môj úsmev však chradol (až na pár perličkových momentov, kedy si použila svoj prirodzený humor), ale napokon si to našťastie pre teba zachránila :P ... A v podstate máš pravdu.. Screem Queens je retardovaný a hlavne hroozne nechutný seriál, ale aj tak ma z nejakého dôvodu priťahuje a neskutočne baví. Dúfam, že aj teba chytí a pozrieš si aj ďalšie časti :** hešteg #TentoKomentBerAkoHejt .. cmuk

    najkrajšia blogerka z www.amazing-adria.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem do toho seriálu úplnej blázen, nedočkavě čekám na další díl,tak brzi koně,frajere :D #BeruToJakoHejt a #OdpovídámTiNaToTakyHejtem :*

      Vymazat
  10. Tiež som to začala pozerať, ale skončila som pri prvom diele. Je to naozaj strašná blbosť! :D Ale celkom ma to aj bavilo, takže si mu možno tiež dám druhú šancu a pozriem si ďalšie diely^^
    Nemáš záujem o vzájomné sledovanie? :) Weirdhouse

    OdpovědětVymazat

Instagram