9 rádoby vtipných faktů o mně

8.11.15


Mohla bych Vám tu vypsat nejmíň padesát faktů o tom - kolik měřím, jaké jsem znamení, co studuju, jakou barvu má momentálně moje spodní prádlo a spoustu dalších věcí, které Vás nebudou bavit číst a mě zase psát - takže jsem se snažila vybrat hrstku faktů, které by Vás mohli alespoň trošičku pobavit - teď už žádné okecávání a můžeme jít na to.


1) Taky máte taky takovou tu super pětičlennou hipster partu, se kterou když jdete po ulici, tak se všichni otáčí a vy si připadáte strašně cool ? Že ne? Já taky ne.

  2) Pěstuju si v pokoji dvě kytky, před kterýma stojí velká životní výzva – buďto se transformovat na kaktus a nebo zhynout ! ( PS: bohužel zhynuly )

  3) Hrozně se stydím za časy, kdy jsem milovala Stmívání a byla „zabouchnutá“ do Taylora Lautnera. Nejraději bych si rozbila hlavu o zeď, když si vzpomenu, jak jsem usínala s představami, že jednou pojedu do Ameriky – sednu si do jeho oblíbené kavárny a on si ke mně přisedne,načež já budu dělat, že ho neznám. Taylor bude rád,že poznal někoho, na koho zapůsobil svým pravým já a né jen penězi a slávou a tadáá - za pár měsíců budu paní Taylor Lautnerová. ( nesmějte se, každému bylo jednou třináct )

4) Nikdy jsem moc nepochopila rozdíl mezi softballem a baseballem a nebo rugby a americkým fotbalem – jsem tak trochu jako Váleček z Hledání Aljašky – Nenávidím sporty,nenávidím lidi, co sportují.  Nenávidím lidi, co na ně koukají a nenávidím lidi,kterým nevadí lidi,co sportují nebo co na sport koukají.
( možná, kdybych neměla obě nohy a ruce levý, tak bych k tomu neměla takovej odpor . Hah. )
Ps: Miloš je vyjímka- protože díky jeho silným vlastnostem líného člověka se to celé vykompenzuje 

 5) Vždycky jsem toužila napsat něco jako – "pátý fakt je, že sis nevšiml,že čtvrtý fakt chybí, ale čtvrtý fakt nechybí, takže by bylo divný to psát - ale zase, proč si nesplnit sen, viď.

  6) Při tělocviku jsem natolik známá svou super koordinací těla a svým zápalem pro hru,že se o mně hádají – ani jeden tým mě nechce.( dobře, teď přeháním, nikdo se nehádá, ale hraju fakt špatně )

7) Káždé pití, které se pije brčkem, chutná o moc líp, než kdybyste ho pili bez brčka - teda, podle mě. No a teď bych mohla hodit nějakou rádoby „vtipnou hlášku“ jakože brčka jsou dar od jednorožců, ale za 1. nebylo by to vtipný, za 2. nedávalo by to snad ani žádnej smysl, ale za 3. Né všechno v životě smysl dává, takže za 4. Hahah ? Ba-Dum-Tsss !

8) Nikdy v životě jsem pořádně neuměla popsat svoje taneční skills,dneska už vás v klidu můžu poslat na Drakeovo video a myslím,že k tomu víc ani říkat nemusím


9) Obdivuju lidi,co si fotí snídani na instagram,protože za 
A) ráno vstanu a jsem ráda,že se stihnu obléct,namalovat a vyčistit si zuby 
B) můj rohlík by nebyl na insta  žádný velký terno

You Might Also Like

14 comments

  1. Jé, taky jsem milovala Tayora! <3 <3
    Obdivuji tvé nadání na psaní, tvé nadání popsat i tyhle retardoviny tak krásně a rozkošně. :D
    A celkově, chybíš mi. :)

    OdpovědětVymazat
  2. :DDDDDDDD teď jsem se od srdce z plných plic pořádně zasmála :D nevím, který bod vyzdvihnout, protože mě pobavily všechny

    OdpovědětVymazat
  3. Momentálne mám hodinu strojopisu, ale mám otvorený tvoj blog, čítam článok a snažím sa smiať čo najtichšie. Dievča ty máš proste talent! Tento článok (ako všetky iné) sa ti fakt podaril!! Milujem ako ma dokážeš vždy rozveseliť <<33 cmuk cmuk .. hešteg #totojeakožeďalšíhejt (-(-(-_-)-)-)
    S láskou #tvojnajväčšífanda <<<333

    www.amazing-adria.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. #JediněTvojeHejtyMěDokážouFaktPotěšit !!! <3 Ani si nedovedeš představit, jakou radost jsi mi udělala !!! Děkuju

      Vymazat
  4. tu dobu, kdy si milovala Taylora Lautnera si pamatuju :D když jsme šly do obchodu a pak jsme se furt držely za prdelí jednoho chlápka, protože vypadal jako Taylor :D
    P.S. hádej kdo jsem :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucinkooo ? :DD Ps: Byl by trapas, kdyby jsi byla někdo jinej :D ale fakt s nikým jiným jsem tohle snad nedělala, v Třebíči si ostudu můžu totiž dovolit :D

      Vymazat
  5. Já miluju Stmívání , ale radši jsem měla Edwarda, než Taylora :D :D 9. fakt mám úplně stejně :D:)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  6. Neskutečně všem děkuju za tyhle užasný komentáře !

    OdpovědětVymazat
  7. Úžasně napsaný, piš takhle dál. :3 Dobrý čtení při cestě do školy, to tak jakože zlepší náladu :D Pusinka :* Tvůj Milošek :D

    OdpovědětVymazat
  8. Nenávidíš lidi, co sportují? Tohle byly fakt rádoby vtipný fakty...

    OdpovědětVymazat
  9. Super článek :) konečně něco jiného než u ostatních blogerek ;)

    OdpovědětVymazat

Instagram