FUCK YEAH, MEN WITH BUNS

23.11.15

Co si budeme povídat, muži vždycky měli a budou mít o dost těžší život než ženy - už jen proto,že se narodili s totální neschopností pochopit naprosto logickou ženu a navíc jejich myšlenkové pochody jsou pomalejší ( vím o čem mluvím - s jedním takovým ztrácím nervy už dva roky, haha).
No a vzhledem k tomu,že vtipnej úvod máme za sebou,tak můžeme zase mluvit smrtelně vážně - kluci to mají opravdu o mnoho těžší - hlavně co se týče vlasů a vztahů ( protože ať se snaží jak chtějí, vždycky budou ti špatní, my ženy totiž  máme vždycky pravdu i tehdy když ji nemáme  ) 
Ale ovšem komplikované vztahy mezi muži a ženami už nechám být a zaměřím se na mužské účesy.


Abych uvedla na pravou míru proč jsem prohlásila, že to mají muži s účesy těžké, tak je to hlavně proto,že toho na výběr moc nemají - nebo vlastně možná mají, ale to oni sami vlastně ani neví, protože proč jinak by si všichni do jednoho vyholili strany a nechali si nahoře jen patku ? hah. 
Bože, dneska zním jako profesioANÁLNÍ hejtr, ale tak to vůbec není, tak to berte s nadhledem. *představte si smajlíka, který se směje až mu tečou slzičky*

Není to tak,že bych chodila po městě a protáčela panenky kdykoliv bych potkala kluka s uvedeným sestřihem, vůbec ne. Musím říct,že znám spoustu krásných kluků,který tenhle střih mají a strašně moc jim to sluší a nedovedu si je představit s jinýma vlasama - takže,to neberte hejt ( radši se obhajuju,nerada bych totiž dostala hřebínkem nebo lakem na vlasy přes hlavu ) 

Dobře, dobře - teď už fakt konec vtípků, přísahám. 

Tenhle článek měl je čistě pozitivní, takže je asi načase abych s tím něco provedla,aby alespoň pozitivně končil. haha

Před nějakou dobou jsem slyšela o "klučičím culíčku" a tenkokrát už se mi panenky protočili a upřímně ? Kdo by reagoval jinak ? Však to zní ujetě ne ? Culík odjakživa nosili jen holky a nebo takoví ti dlouhovlasí a zároveň mastnovlasí chlapi, kteří poslouchají rock nebo metal ( zatleskejme Nikol a jejím předsudkům )
Ale, mýlila jsem se a na to jsem přišla díky Tumblru a kamarádovi ze školy, kterej naprosto totálně rozmlátil moje představy na kaši ! Musím se veřejně přiznat, že když jsem ho poprvé s tím culíčkem viděla,tak že mi spadla čelist a stal se ze mě culíčkofil, čemuž i napomohl už zmíněný Tumblr, kde je tuna a tuna fotek chlapů s elegantním oblečením a tak top botama až mi tečou sliny i z uší. (fakt jsem napsala tuhle blbost ?)
 Tohle je určitě styl, který bych řekla,že je zase úplně něco jiného než co tu bylo doteď - je to svěží a rozhodně sexy. 
Ale zase, je asi něco, na co se člověk doopravdy musí podívat a posoudit sám,na druhou stranu si ale musíte dávat pozor na koho s culíčkem se díváte, protože né všem to sluší  - proto jsem taky jako příklad vybrala právě Aleše, kterému tenhle styl moc sekne. 



A poslední věc, kterou bych k tomu asi ráda řekla je to, jaké slýchám ohlasy lidí na právě jeho styl,
určitě Aleš není ten typ co má o holky nouzi, to ne - takže až takovej propadák to není .. ( kámoška jako já vždycky potěší )
Ale i přesto, prosím - uvědomte si, že věci se mění, každej styl jednou upadne a najde se novej a pak se třeba vrátí zas nějakej starej a tak to jde dokola a dokola. Vím jak negativně lidi většinou reagují na změny a ještě o to hůř, pokud se změnou přijde i něco nezvyklého - a proto bych chtěla jen podotkout, aby jste se to alespoň naučili tolerovat a přestali se tak upínat na věci.
Asi Vám přijde divný,že zrovna tohle píšu já po tom mým úvodu, ale nemyslela jsem to nějak zle proti nikomu, je to jen můj smysl pro humor a vím,že někdy jsou moje vtipy těžký jako vtipy vůbec vnímat, ale určitě bych nikdy nikomu nebrala jeho právo svobodné volby. Pokud chce mít někdo vlasy jako mají všichni ostatní nebo se obarví na modro aby se právě odlišil, tak je to podle mě jen a jen jeho věc, ale člověk musí počítat, že moje nevinný blbý forky tu budou vždy . hahaa



Ještě chci poděkovat mému profesionálnímu iPhoňákovi Honzíkovi , který mi k tomuto článku přispěl svými přímo ozařujícími zkušenostmi fotografa a zároveň i Alešovi, který mi propůjčil fotku se svým culíčkem jako názornou ukázku..
Bohužel - kluci mají tolik práce v zahraničí, co se týče fotografování a modelingu,takže bohužel všechny možné nabídky musí odmítat - děkujem za pochopení . HAHA¨




You Might Also Like

5 comments

  1. Podle mě je to taková chvilková moda. :) Nedávno jsme se nad tím docela slušně pobavili s tátou, když jsem ho po dlouhé době vytáhla do nákupního centra. Jak to bývá, potkali jsme pár těchto kluků a táta to nenechal bez komentu. :D Nevím, no. Řeknu to upřímně, kdyby přede mě postavili dva kluky. Jeden s culíčkem, druhý nějaký upravenější rozcuch, vybrala bych si rozcuch. :) Připadá mi to prostě hezčí... :) Samozřejmě moda je moda a tak jako odešli "zvonáče" odejdou i "klučičí culíčky". :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já sama chodím s klukem bez culíku, takže i má volba byla jasná :D Spíš je to tak,že když projde pěknej kluk s culíkem,tak se ráda kouknu, ale je pravda,že jsem potkala pár kluků a bohužel,když na to někdo nemá hlavu,tak by to za každou cenu nosit neměli. A máš pravdu, je to chvilková záležitost - jak jsem zmínila v článku, moda se neustále mění. A zvonáče mi ani nepřípomínej :DDD

      Vymazat
  2. každý má svoj štýl :D , mne sa to páčilo na začiatku ale teraz ked chodím po meste tak to má každý a nie každému to ide ale jemu to svedčí je pekný :D , mne sa zase páčia bradatí muži takí hipsterikovia :D

    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
  3. U nás ve škole mají všichni kluci vyholený hlavy po stranách, ale culíček nosí jenom pár. Mně se ty culíčky u někoho hrozně líbí, protože u někoho to vypadá fakt suprově, sexy, pěkně atd... ale u někoho to prostě vypadá fakt hrozně :D Tvýmu kamarádovi to fakt s culíčkem sluší! :D

    DENYII

    OdpovědětVymazat
  4. Mne osobne sa to nepáči len na deťoch ktoré nemajú na tvári ani chlp.. Tým starším typom mužov to už pasuje :)

    Nicolette Lear

    OdpovědětVymazat

Instagram