BOYFRIEND TAG

13.1.16

Když jsem ještě chodila na základku a někdo se mě zeptal, jestli chci děti nebo jestli se plánuju někdy vdát -ťukala jsem si na čelo - "Na co bych ksakru potřebovala kluka, se kterým bude jen trápení a děti, jejichž porod fakt bolí ? Radši sama s pejskem a pořádná kariéra. " Dneska už se jen nad tím musím pousmát. Uběhly jen tři roky a všechno je jinak. Není to samozřejmě tak, že hned honem honem chci děti a plánuju šup šup svatbu, nejsem padlá na hlavu. ( vlastně jsem padlá na hlavu, ale i to má své meze. haha) Spíš jen chci říct,že se mi ta myšlenka společného života zalíbila a docela bych si troufla říct,že se mi změnily  priority -kariéra je stále pro mě důležitá, ale láska je to, co mě naplňuje. Uvědomila jsme si, že láska, je to to nejdůležitější na světě a nikdy by neměl být o ni ošizen. Moc bych každému z Vás přála, abyste objevili v někom to, co já jsem objevila v něm.

A už dost úvodních slaďáren, jdeme rovnou na TAG, který Vás snad bude bavit číst stejně tak, jako nás ho bavilo pro Vás psát.



1) Jak dlouho jsme spolu ? 
Nikči líbač : No, ukaž se. 
 Lukýnova šťabajzna: Dva roky a 23 dnů ! Ha, stěr 
- Né, nepočítala jsem to teď na rychlovku - Vůůůbec :D

2) Kde jsme se potkali ? 
Lukýnova šťabajzna : Možná Vás to překvapí,ale náš příběh hodně přípomíná příběh Troye a Gabrielly z High School Musical - sice můj Troy Bolton nehraje basket a já jakožto Gabriella bohužel nejsem matematickej genius, ani jeden z nás ve skutečnosti neumí zpívat,s tancováním na tom též nejsme nejlíp a do vztahu se nám nepletla žádná Sharpay, aleee to hlavní - potkali jsme se na střední jako oni -  ? náhoda ?

3) Kde jste měli první rande ? 
Nikči líbač : Po roce a vzal jsem ji na bruslení.
Lukýnova šťabajzna : Jedním slovem - nejhorší rande ! Dokud mě držel za ruku a bruslili jsme spolu,tak to docela ušlo, já se nemusela moc hýbat a tak nebylo poznat,že jsem naprosto nemožná na bruslení ( pokud jste se teda nepodívali do mého obličeje, tam už zděšení a obavy byly značné ). Jenže pak přišla i chvíle, kdy mi řekl a teď zkus sama ( joo, jasně ) - takže, můj přítel byl ten sexy kluk,kterej tam svištěl jako vítr, proklouzával mezi lidmi, jako by se na ledu narodil, brzdil tím stylem jako hokejta ( víte jak to myslím - prostě tak jako bokem ) a přitom se tvářil tak neuvěřitelně sebevědomě a neodolatelně. Jo a abychom nezapomněli na jeho přítelkyni  - to byla ta, co vypadala,že je na ledu poprvé a brzdila o mantinel.
Nikči líbač : Furt lepší než naše první pusa
Lukýnova šťabajzna: Však jsi se rozklepal a žádnou mi nedal :P 
Nikči líbač : Držko 

4) Kde jste si dali první polibek a jaké to bylo ? 
Lukýnova šťabajzna : Takže - bylo to na nádraží,po výletě do domova důchodců, kde jsme byli se  školou. Romanticky se ke mně přiblížil, podíval se mi hluboce do očí aaaa trapně mě objal a rychle odešel. Na tom,že spolu budeme chodit jsme se museli domluvit až na fb a to přes kámošku :D
Nikči líbač : No a co 
Lukýnova šťabajzna : A jaký to bylo ? Druhej den ráno strašný. Řekl,že na to nebudeme spěchat a odpoledne už mi vrazil pusu, která se hodně podobala takové té, kterou si dávají děcka na první třídě ( rychle na rty a oddechnutí jako ty jo - a je to za mnou) 
Nikči líbač: No a co, nech mě bejt 

5) Věděl jsi, že jsem ta pravá ? 
Nikči líbač: Věděl, sice jsi byla tak neskutečně vtipná a trapná a tvoje nabalovací skills byly strašný,ale toho osudného dne se to všechno změnilo a jsem moc rád a fakt těžko uvěřit, že už to jsou dva roky . Miluju tě den ode dne víc a víc! A i když naše horoskopy nesedí, tak to neznamená, že to nebude klapat i nadále!  I život na horské dráze může být sranda :P :*
Lukýnova šťabajzna :  Vždycky,když se mi někdo líbil,tak jsem to celé spíš vnímala hlavou - chápete, jako ten je pěknej, vtipnej - bude mi sním fajn, zkusila bych to. Ale s tebou to bylo -" s tímhle ? Ježiš, to snad ani omylem - ale když ani omylem,tak proč si to představuju, Přibylová uklidni se, tohle by nefungovalo,máš vůbec rozum? " No a pak se ukázalo,že rozum nemám a už jsem tě líbala :D
Nikči líbač : Miluju tě 
Lukýnova šťabajzna : Taky Tě miluju 

6) Jaký byl náš první dojem ? 
Lukýnova šťabajzna : Totální vůl, kterej si nenajde nikdy holku ! Byl divnej, nezajímavej a přebytečnej, ale i přesto, jsem vždycky chtěla být v jeho přítomnosti a záviděla jsem ostatním holkám,který se s ním bavily.
Nikči líbač: Zaprvé teď mi tady říká jak jsem byl nudný a nezajímavý :'(
Zadruhé ona si myslí že je asi zajímavá furt :P Tak a máš to :*
Lukýnova šťabajzna : Však jsem zajímavá ne ? :O  Řekni to !
Nikči líbač : To víš že jsi (Mám kudlu pod krkem :O )
Byla jsi- naprostý retard (Lukýnova šťabajzna : to furt jsem - Nikči líbač : Jo jsi :*), pro mě vlastně celý prvák znamenal nový začátek (Lukýnova šťabajzna: Piš o mně a ne o tom, co pro tebe znamenal prvnák !), takže ty si byla můj kapitán který mě dovedl k oblíbenosti u ostatních.Strašně se mi líbil a furt líbí tvůj smysl pro humor a tvoje obětavost vůči ostatním
Takže abych to shrnul, můj první dojem zněl :  Tuhle holku musím dostat za každou cenu ( No a moje od dva roky mladší já si myslelo, že když budu hrát nezájem, tak že se to nějak vyvine)

7) Máme nějakou tradici ? 
Nikči líbač : Přijít k Lukýnovi domů a sežrat co můžu 
Lukýnova šťabajzna : hahaha  -_-

8) Jaké máme společné zájmy ?
Lukýnova šťabajzna : Snad ani nemáme
Nikči líbač : Asi ne, ale prostě nevím, cítíme se spolu dobře a podle mě to stačí a vždy si nějakou zábavu najdeme :P 

9) Váš první výlet ?
Nikči líbač: Nákupy se počítají ?
Lukýnova šťabajzna : Ne!  Ale Vánoční Vídeň to je náš první výlet! A byl to jeden z nejkrásnějších dnů, protože jsem jela na nákupy ( miluju nákupy) a taky proto,že jsem tam byla s mojí nejlepší přítelkyní - Terounem a samozřejmě Lukýnem a kdo by nebyl šťatnej, když je obklopený lidma, kteří ho upřímně milují .

10) Kvůli čemu se nejvíc hádáme ?
Nikči líbač: Jelikož jsme oba dost rozdílní a naše znamení nejsou přívětivá ... ( Lukýnova šťabajzna: blábláblá. - právě jsem Vám ušetřila asi 3 minuty života - ave já. Ve zkratce chtěl říct,že je typickej neschopnej chlap, kterej potřebuje pevnou ruku a bez hádek to nepůjde .
Když Bůh asi rozdával trpělivost, tak všichni seděli doma a koukali na StarWars - důvod, proč ještě žije :D
Nikči líbač: Tak snad jste pochopili, že ona neviděla StarWars (NEZNABOH filmů) 
 Lukýnova šťabajzna : Neznaboh ? Vidíte ? On ty hádky ještě vyvolává -_-

11) Kdo má ve vztahu hlavní slovo?
Probíhá hádka, kdo je v našem vztahu dominantní :/
Nikči líbač : Další otázku prosím :)  Nechci si zadělávat na malér :) 
Lukýnova šťabajzna : Na ten už máš zaděláno od minulý otázky 

12) Jaké jídlo má rad má rád ten druhý a jaké naopak ne ? 
Lukýnova šťabajzna : Máš rád kinder čokoládky,meloun, debrecinku a párky- stejně jako já a nemáš rád - koprovku, bramborovej salát ( za to tě hejtim, flusanec na tebe) a hrachovku 
Nikči líbač: Ty máš ráda úplně nejvíc GUMOVÉÉÉÉ MEDVÍDKY, pak mojí senzační domácí pizzu, párky a debrecinka jsou samozřejmostí, a tvoje nejoblíbenější jídlo jsou ŘÍZKY A BRAMBOROVÝ SALÁT + ty dobrý nudle od mojí mamky a nemáš ráda houby, a moc nemusíš čokoládu,ale kinder čokoládky mi vždy sníš.

13) Má některý z nás na něco talent ? 
Lukýnova šťabajzna : Kromě toho, že mě umí vytočit doběla - krásně maluje, umí zacházet se šroubovákem a vrtačkou a říká takový ty odborný věci k tomu. Když jdeme po ulici, ví kde co stálo kdysi a jaký je to typ stavby (neptejte se mě,kde to bere) a celkově je strašně chytrej a všechno ví
Nikči líbač: tak zaprvé to není pravda. Ale jdeme na tebe. Ty umíš ze všeho nejlépe poradit ostatním mít u toho takový ten psychologický cit pro věc a navíc ke všemu máš super storku, umíš odlehčit situaci a já se to od tebe učím a furt to neumím, nádherně maluješ ale tvrdíš že ne, umíš nádherně zpívat a taky tvrdíš že to neumíš, tak raději zpíváš schválně hnusně a děláš u toho blbosti, jsi strašně chytrá jak ve škole tak i v soukromí, moc tě obdivuju. 

14) Jaká je oblíbená muzika toho druhého?
Nikči líbač : Posloucháš hodně Drakea, a tancuješ u toho jako retard. A jinak WÍKNDA a STARÝ AMERICKÝ SONGY . A z českých Bena a taky prej nějakou nafrněnou, kterou jsem ještě neslyšel, takže si dáme pauzu a já si to budu muset poslechnout.
-----------------------------------------------------
  Nooo tyhle 3 minuty mi už nikdo nevrátí :D
Lukýnova šťabajzna : Tvoje nejoblíbenější hudba je tlukot mého srdce ( jak romantické a pravdivé :D) 
Nikči líbač : Když už je tady ta romatika, tak jestli pak víš která písnička byla naše první společná?
Lukýnova šťabajzna : No přece Happy od Pharrella ! Vůbec mě nezkoušej z takových věcí, to ty jsi ten,co zapomíná :D

15) Je něco co vám vadí na tom druhém a chcete aby s tím přestal?
Nikči líbač: Asi nic bych na ni nezměnil je taková jaká je a to je dobře, lidi by se až tak měnit neměli!
Lukýnova šťabajzna: Mně vadí teda, když mi řekne,že má pro mě překvapení a když se celá nadšená zeptám,jestli je to jídlo tak mi řekne hnusným hlasem,že ne - a tak smutná čekám na překvápko a ono se ve většina případech ukáže ,že to jídlo je ! vždycky prožívám nejhorší chvíle života, nechci dárky, chci jídlo

* 5 minutová oddechová pauza na to, abychom si řekli, jak moc se milujem* aff 

16) Dělá některý z nás nějaký sport ? 
Lukýnova šťabajzna : Gaučing a čas od času velkou tůru na záchod a pro jídlo, no a pro pití se musíme překulit přes postel a to se taky počítá ne ? 

17) Nad čím dokáže ten druhý trávit hodiny času ? 
Lukýnova šťabajzna: Malování a nebo keramičením a podobnýma věcma, na který jsem totálně neschopná 
Nikči líbač : nejsi neschopná tak nekecej :P, hodiny by dokázala zpívat a dělat u toho píčoviny, krom jiných dosti užitečných činností (tím samozřejmě myslím ležení v posteli), a hodiny by dokázala projíždět fotky na instagramu nebo na tumblru


18) Proč si se do mě zamiloval ?
Nikči líbač: Jak popsat ty city, co k tobě cítím. Asi tak - něco jsem na tobě viděl už od začátku, jo ač to nevypadalo, že bych jevil nějaký zájem o tvojí maličkost (myslel jsem si totiž, že kluk jako já u tebe nemá šanci), tak jsi mě prostě očarovala- ty oči, úsměv, to jaká jsi a to jak si mi pomáhala a pomáháš- prostě je to úžasný pocit! Jsme moc rád že tě mám a jsi teď pro mě velkou radostí a jistotou v mém životě. A moc ti děkuju za to všechno, miluju tě. 

Lukýnova šťabajzna : A proč já miluju tebe ? To sama nevím tak úplně přesně - myslím,že bychom se oba hodili k někomu jinému- ty k někomu, kdo je tichej,přemýslivej a třeba rád maluje a hraje si s dětma a já bych spíš měla bejt s někým, kdo dělá bordel, furt je středem pozornosti a má furt blbý řeči - jenže tak to není a celý je to padlý na hlavu , no ne ? Někdy si říkám, co si o tom myslí třeba učitelé nebo celkově lidi,kteří nás oba znají-  mě jako hlučnou vyrušovatelku a tebe jako hodnýho nevinnýho kluka - kdo by to byl řekl,že z dvou extrémních protikladů vznikne něco tak krásného.Strašně moc tě miluju a jsi pro mě moc důležitej ! Jsem ta nejštastnější dívka na světě, protože - to já jsem ta, kdo vedle tebe usíná, hladí tě po tváří, vidí tě plakat a společně s tebou se směje těm nejblbějším vtipům. 
Jsi tak odlišnej ode mě - ale víš, když jsme spolu sami, mám i přesto pocit, že jsme jako jeden, jako bychom i přes ty rozdíli byli naprosto stejní. Nevím jestli to kdokoliv chápe, ale no - moje vyjadřovací skills. MILUJU TĚ  

You Might Also Like

8 comments

  1. Nikčaaaaaa!!! ♥ Ako to robíš? Hmmm? Toto je asi to najofhasdkjrhncertveuvgbaxnusfhareurepcfgánrevgha video na celom svete ♥ Smiala som sa ako pominutá pri niektorých a pri iných som bola len oohhhh :3 ♥ Teraz mám mood asi že: I will be forever alone, but your love is the most beautiful ♥ .. Fakt nádherný článok :) Pozdrav Lukyna :P

    PS: Ani ja som nevidela Star Wars, som rozhodne s tebou :D
    PSS: Lav ja
    PSSS: www.amazing-adria.blogspot.sk

    Ňaf

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. *článok nie video.. ostala som z vás myšlienkami inde :P

      Vymazat
    2. Strašně moc ti děkuju, zlatíčko !
      Jsem ti moc vděčná za to, že jsi se mnou v tomhle už nějakou dobu a neustále mě podporuješ a zvedáš mi ego (samozřejmě) :D
      Jsem strašně moc ráda, že někdo jako ty, má rád mé články ! Moc to pro mě znamená !
      PS: lav ja tů
      www.TakySiUdělámReklamuJakoTrapačka-Adria.blogspot.com :* :D


      Vymazat
    3. Nemáš vôbec za čo panebože! Talent sa musí oceniť :P Nebudem ticho, keď mám k tomu všetkému čo povedať :3 .. Áno niekto ako JA, s veľkým J aj A.. lebo som úžasná, dokonalá, prenádherná a to ostatné všakže...... :D Pre mňa je cťou, že mám tak krásne ľúbostný vzťah s niekym ako ty ♥.. *bože toto už je dvoj love tag!*

      www.SiMyslíšAsiŽeSiVtipnáAŽeMaToPoložíAleSiNaOmyle-pribylkinhumor.blogspot.sk

      Vymazat
  2. A teď si ještě můžu dát kilo zmrzliny, abych byla přeslazená a přecukrovaná ještě víc. :D
    Ne... vážně to je tak pěkný, že se tak moc máte rádi, tak moc se milujete a už jste spolu 2 roky! :3 To je fakt moc hezký, já vám úplně závidím...
    Super článek, snad vám to vydrží navždy! :) A protiklady se přeci přitahují, vy jste toho skvělým příkladem... :)
    DENYII

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cítím ve vzduchu brzkou cukrovku a nebo obezitu :D
      A samozřejmě ti oba moc děkujeme !

      Vymazat
  3. Tak jsem se vrátila do starých mladých let :D :D Vynikající

    OdpovědětVymazat
  4. Totálně dokonalý TAG! Našla jsem se v dost bodech, jste dost podobní mně a mému příteli. Smála jsem se u čtení, pokyvovala hlavou... paráda!

    www.fitnessazdravi.blogspot.cz :)

    OdpovědětVymazat

Instagram