MAKE-UP

15.5.16

Stejně jako skoro každá holka i já se líčím a za tu dobu už mám pár značek ozkoušených - mohla bych se velice snadno nazvat znalcem, ale to jen za podmínky, že bych nikdy neviděla videa na instagramu nebo youtube, kde holky používají prapodivné přípravky, které rozmazávají štětečky různých tvarů a velikostí, o nichž jsem ani nevěděla,že existují. 
K tomu všemu Vám můžu říct jen pár slov - člověk si myslí, že použije obyčejný korektor na kruhy pod očima,na to plácne make-up, celý "jarní look" (nebo kterýkoliv look, před který šoupnete název jakéhokoliv období) doplníte řasenkou a jste mistr a ono nic.  
Samozřejmě, abych ze sebe neudělala neznalce, který posledních pár let nevytáhl paty z jeskyně - o tom,že existuje třeba taková tvářenka vím, až tak na tom bídně nejsem, jen ji neumím používat a tak to nedělám.
Což mi připomíná, že by si ze mě měly vzít příklad holky z mé školy. (Co ty divný fleky okolo lícních kostí,ženy ?) Lol 



Myslím si, že udělat krásný make up je do určité míry umění, ale jen v případě, že to někdo umí, i když ani to není tak úplně rozhodující faktor. Je spousta slečen, co make-up nanáší jako profesionálové, mají jen kvalitní značky, vše mají do puntíku promyšlené, nikde neudělají chybu a přesto to není ono. No a tak si říkáte, co je tedy na jejích vzhledu špatně ? Hned vysvětlím.
Dnešní článek je motivovaný právě tomuto typu slečen,které ničím nešetří a zjevně jim nedělá problém při nedostatku drahých líčidel si najít levnější náhražku, kterou mají zrovna po ruce - třeba paštiku.

Není to tak úplně dlouho, kdy jsem projížděla instagram a na hlavní stránce jsem měla video, jak se mladá nevýrazná dívka líčila, tak jsem si říkala, že bych se mohla podívat a možná se i inspirovat. Proč ne?
ALE 
Vrstvy make-upu jsem přestala počítat,když mi přestaly stačit prsty na rukou a následně mi spadla čelist,když jsem zjistila,že se nejedná o make-up, ale o nějaký podklad.
Po dalších vrstvách (teď už opravdu make-upu), díky kterým jsem došla k závěru,že obličej už máme a pustíme se do nějakých očních stínu nebo něčeho podobného, slečna vzala lžičku (opravdu nevím,jestli to byla lžička, kterou si vypůjčila v kuchyni a nebo nějaký speciální nástroj) a začala si podle toho konturovat obličej. Po tomto kroku,který zopakovala ještě několika způsoby i bez lžičky, se nakonec dostala k očím, které nebyly ošizeny a též dostaly zaslouženou vrstvu stínů. Jestli si myslíte, že tohle byl konec,tak jste na omylu. "Looku" chybělo ještě obočí,takže nezbývalo nic jiného než si vzít jako předlohu nejspíš obrázek slimáka a mohlo se začít kreslit - a celé líčení  nemohlo být zakončeno žádným jiným způsobem než nalepovacíma řasama 
Nakonec videa slečna nahodila obličej, který hlásal "jsem kočka", ukázala se nám ze všech stran a párkrát svůdně zamrkala.To,že vypadala jako Michael Jackson po všech těch operacích, by ji asi nepotěšilo.

Tento můj zážitek bych popsala jedním slovem a tím by bylo - humus. 
Myslím,že by každá taková dívka ušetřila denně alespoň hodinu času a lahvičku make-upu a jiných krámů, co používají, kdyby se tolik nepřemalovávaly a rozhodně by vypadaly o srovnání lépe.

Ach jo, tohle by bylo pro tento článek asi vše, co jsem chtěla v rychlosti říct. Jen tedy ještě jedna věc:
Ženy, mějte na paměti dvě důležité věci:
Zaprvé - Jste krásné takové, jaké jste a chce to jen trochu v sebe věřit.
A za druhé ?  I muži maji nějakou tu fantazii,nebojte. ( :D ) 

You Might Also Like

2 comments

  1. Vidíš, presne nad týmto som stále rozmýšľala. Milujem skúšať rôzne kombinácie farieb, napr. pri očných tieňoch a tak, proste keď je čas, vyblázniť sa... Ale čo mi to zároveň tak vadí na tých instagramových dievčatách? A aha, už som si to pri tvojom článku uvedomila. VRSTVY makeupu!!! :D Ešte na internete sa to snažím pochopiť, ale potom si z toho každý začne brať príklad aj v reálnom živote. Mohol by im niekto povedať, že v reáli tie vrstvy naozaj vidno. A to používanie lícenky je tiež kapitola sama o sebe, čo najviac ružové lícnej kosti a ideš! :D
    Super článok, konečne niekto s kým mám podobný názor a neodsudzuje líčenie úplne. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já se skoro nelíčím. Vždycky na sebe ráno napatlam řasenku a zdravíčko a jsem ready :D

    OdpovědětVymazat

Instagram